Automation and bots

 Помощь      Поиск      Пользователи


 Страниц (1): [1]   

> Без описания
Kibor
Отправлено: 25 Июля, 2018 - 23:36:52
Post Id



Администратор
Full Member


Покинул форум
Сообщений всего: 160
Дата рег-ции: Дек. 2017  
Репутация: 0
Карма 0




This code will find the text zones where the player names are written and recognizes the names.
Zones are defined with respect to the fragment of the label under the text. Explanation on the screen.

Download to CD C
Recognition database from the first post http://kibor-bot.com/files/basetext.sib
The search for the part of the tablet http://kibor-bot.com/files/readtext_fifa/tab.bmp

Explanation:


This image is scanned and text is recognized on it. Arrange it so that everything on the screen is displayed.





CODE:
int tab [50] [50];
int x [10], y [10];
int r=50, p=100;

int col, ex, ey;

int smX=38, smY=55;
int razmX=93, razmY=12;

int zona_text_X1, zona_text_Y1;
int zona_text_X2, zona_text_Y2;

string Text;

if (loadimage (#tab [0] [0], "C:\tab.bmp") <1) {messagebox ("no C:\tab.bmp"); goto er;}
if (loadsymbolbase ("C:\basetext.sib") <1) {messagebox ("noC:\basetext.sib"); goto er;}


getdisplay (col, ex, ey);

pause (1000);
int k=findimage (10, #tab [0] [0], 0, #x [0], #y [0], 0, 0, ex, ey, r, r, r, r, r, r, p, 1, -1);


for (int n=0; n <k; n ++)
{
zona_text_X1=x [n] -smX;
zona_text_Y1=y [n] -smY;
zona_text_X2=zona_text_X1 + razmX;
zona_text_Y2=zona_text_Y1 + razmY;

readtext (EN, #Text, 9, 1, 50, -1, -1, -1, -1, 0, 50, zona_text_X1, zona_text_Y1, zona_text_X2, zona_text_Y2, -1);
messagebox (Text);
pause (1000);
}

er:;


-----
The Visual Code Editor is Kibor. Creating bots without knowledge of programming.

Learning function for recognizing text.
-----
 
 Top
Страниц (1): [1]
Сейчас эту тему просматривают: 1 (гостей: 1, зарегистрированных: 0)
« Textbook Kibor »


Все гости форума могут просматривать этот раздел.
Только администраторы и модераторы могут создавать новые темы в этом разделе.
Только администраторы и модераторы могут отвечать на сообщения в этом разделе.
 




Powered by